- Home
- Informatie
- Bezorgvormen
Bezorgvormen
Bezorging
De bezorging wordt verzorgd door PostNL Pakketservice.Buitenlandse zendingen kunnen ook door
De bezorging wordt verzorgd door PostNL Pakketservice.Buitenlandse zendingen kunnen ook door
DHL of UPS worden verzonden.Uw bestelling wordt door PostNL Pakketservice overdag bij u aangeboden,
indien u niet thuis bent dan wordt 's avonds nogmaals bezorgd. Als u ook dan niet aanwezig bent, dan
kunt u de bestelling gedurende 3 weken nog afhalen op een postkantoor bij u in de buurt.
Dit staat op het kaartje van PostNL dat in uw brievenbus is achtergelaten.
Kosten overzicht:
Nederland
|
Van 0 tot 100,00 zijn kosten €6,50 vanaf 101,00 is de verzending gratis
|
België
Duitsland
|
Van 0 tot 100,00 zijn de kosten €12,00 vanaf 101,00 is de verzending €6,00
|
Denemarken
Frankrijk
Groot-Brittannië
Italië
Luxemburg
Oosterijk
Portugal
Zweden
|
Van 0 tot 100,00 zijn de kosten €16,00 vanaf 101,00 is de verzending €8,00
|
Bulgarije
Estland
Finland
Griekenland
Hongarije
Ierland
Letland
Litouwen
Noorwegen
Polen
Roemenie
Slowenië
Slowakije
Spanje
Tsjechië
Zwitserland
|
Van 0 tot 100,00 zijn de kosten €20,00 vanaf 101,00 is de verzending €10,00
|
Voor verzendkosten van frame's en fietsen contact op nemen met info@bikeshopnicodegroot.nl
Ruilen en/of retourneren
U heeft de mogelijkheid om binnen 7 dagen na ontvangst zonder opgave van redenen een product te
U heeft de mogelijkheid om binnen 7 dagen na ontvangst zonder opgave van redenen een product te
ruilen of te retourneren of de koop ongedaan te maken. Het product mag door u niet gebruikt zijn.
Vanzelfsprekend kunt u het product in deze periode bekijken.Verzegelde verpakkingen mogen echter
niet worden geopend.Uitzondering: fietsen die speciaal voor u besteld of gemonteerd worden kunnen
niet worden geruild of retour worden genomen.
Hoe te ruilen en/of retourneren?
Als u een product wilt ruilen/retourneren dan mailt u naar info@bikeshopnicodegroot.nl vermeld in uw
Als u een product wilt ruilen/retourneren dan mailt u naar info@bikeshopnicodegroot.nl vermeld in uw
mail uw factuurnummer en wat u wilt retourneren. Wilt u iets ruilen vermeld dan ook hierbij uw
factuurnummer en wat u wilt omruilen en weer retour wenst te ontvangen.
U ontvangt daarop een e-mail van ons met daarin alle informatie omtrent het ruilen/retourneren.
U ontvangt daarop een e-mail van ons met daarin alle informatie omtrent het ruilen/retourneren.
Hoe lang duurt het?
Na ontvangst van een retour ontvangen product wordt bij een retour of het ongedaan maken van een
Na ontvangst van een retour ontvangen product wordt bij een retour of het ongedaan maken van een
koop binnen 5 werkdagen het factuurbedrag op uw bank/girorekening teruggestort. Bij het ruilen van een
product duurt het normaliter 5 werkdagen, na ontvangst bij ons van het te ruilen product, dat u uw
nieuwe product in huis heeft.
Wat zijn de Ruil/Retourkosten?
Het kan zijn dat u een artikel wilt ruilen. Bijvoorbeeld als de maat niet goed is of als u een ander
Het kan zijn dat u een artikel wilt ruilen. Bijvoorbeeld als de maat niet goed is of als u een ander
kleur wilt. U kunt dus niet ruilen voor een compleet ander product met een andere prijs e.d.
Vergeet niet te vermelden waarvoor u het wilt ruilen. U stuurt het ongebruikte artikel, in de originele
verpakking, zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 7 dagen, gefrankeerd naar ons op,
zodat wij het gewenste artikel naar u op kunnen sturen.Zodra we uw pakketje hebben ontvangen,
sturen wij zo snel mogelijk het nieuwe artikel naar u toe.
Let op:De verzendkosten van ruildelen naar Bikeshopnicodegroot zijn altijd voor rekening van de klant.